Followers

Saturday, November 27, 2010

Lelaki tercantik di dunia??

Membebel dari whitechocolate at 6:31 PM



 "Miss" Nong Poy Treechada


Musti kowg pelik nape aku tulis entry lelaki tercantik. Sepatotnya perempuan tercantek. tapi kalo kowg x caye..sile lah tgk pix2 ni..Ye..aku belum hilang akal lagi nak tulis lelaki tercantek tapi mase aku tgk picture die mmg aku hilang akal..(sekejap je la)..and then aku ase kowg pon akan hilang akal sekejap bile tgk pix2 kt atas ni..haha!..musti ade mamat2 kat lua 2 teruja gak tgk sbb 'laky' ni cantek sgt..kalah pompuan..pewit~..
And pada lelaki2 yang memujanya dari jauh, maaf la..die dah bertunang.. OMG! siap tunang ag..haha..market gle..
Hehe..skang mase yang ditunggu-tunggu kan..muke die yang asal.maksud aku, muke mase die still laky ag la..hee~
Comey x saya?


Bayangkan kalau skang die jadik laky, musti muke jambu gile kan2??huhu..kalau cm2 baru la entry aku perempuan tercantek..hee~

2 comments:

Jordy Shah on November 27, 2010 at 7:18 PM said...

sedangkan member aku lg jambu drpd dia, xde pulak member aku tu nk jadi pompuan. takot x laku kot. haha.

whitechocolate on November 27, 2010 at 8:00 PM said...

haha..seb bek kwn ko stil waras..kalo x..kompem da jdk cmni...hee~

Post a Comment

 

Pelangi Cinta Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei