Followers

Thursday, November 25, 2010

Kalau lelaki jadik tikus..

Membebel dari whitechocolate at 11:08 PM
1st taim aku tido 5jam je harini sbb buang mase depan lappy..Bkn ber'fb' or men game tapi berblogger..haha..bangun2 je rumate ajak kua gi changlun sebab dorang nak potong rambut. Aku mmg mls nak gi sbb no money no talk la kan? Tapi sebab dorang nak banje mkn and transportation, maka aku pon ($_$)..haha..Orang nak banje jangan tolak..rezki 2..bak kata mak aku la rezki jgn ditolak,musuh jgn pi gatai2 nak crk noh!..Ha! cite sal gatal2 ni kan..ak ta paam la ngan lelaki2 yang berada di changlun ni. Maybe musim tikus skang kowt sbb asek dgr bunyik tikus jek..paam2 je la bunyi die..kalo tataw bunyi cne, pi kat dapor korg and then dgr bunyik tikus..ahha..macam 2 la bunyi die..kepada J bkn name sebenar..anda jgn perasan dan jgn marah bile aku citer sal tikus..haha..=p..

Walaupon ko nampak comey..tapi aku GELI dgn ko..



Ok..back 2 the story..aku ase sbb2 kne suwit sbb kwn ak dua orang 2 cun sgt kowt..hee..mula2 kne kaco ngn mamat INDIA kowt..dila la yang kena sbb aku dah kat dpn..maybe dla ni taste die kowt..haha..kali 2, bile ak berjalan ngan farahin or cemot ni..kne kaco smpi laki 2 nak kejor sbb ktorg wat dunno jek..HELLO!! da orang ta layan 2, blah la..jgn kaco ag!..Guard pon nak kaco ktorg..da la mase msk salon 2,die ngah pelok2 ngn awek die a.k.a akak yang keje kt c2..pas2..ley lagi menggatal mase dkt lua salon 2..TA PAAM! Last sekali bagi aku sangat ngeri dan aku rasa insecured sangat sebab mase aku kat marrybrown nagh tggu pakcik teksi ni,aku jenguk2 la dekat lua MB 2.skali ade laki kenyit mata kat aku kowt..WTF?!..ak tros diancam ketakutan..haha..Sangat2 gilax la harini..KENAPA dgn kaum laky nie??Asal pompuan lalu nak kaco?kompem da xde kije laen kan2? hmm..

gamba ni kaitan die dgn lelaki gatal..


Last skali nak selitkan skit info yang aku dpt..xde kaitan pon ngan topik ak kali ni..tapi aku berbangga sbb UUM tempat aku stdy sekarang ni ranking NO 3 dlm MUR (Malaysian University Ranking) 2010..haha!!bangga~

Dan....blom abis agi..aku search-search la picture lelaki gatal untuk letak picture lam blog aku for this entry..and then wat's i've found is this picture..i dunno la u ols da penah tgk ke belom picture ni but ni 1st taim aku tgk..haha..very2 WTF la dis 2 stupid girl!!

xde akal punye vudak!!

15 comments:

Jordy Shah on November 25, 2010 at 11:13 PM said...

ini mmg betul2 wtf...hahaha

whitechocolate on November 25, 2010 at 11:15 PM said...

weyh..de ak cte sal ko?xde an?jgn le pasan bro..ak cte mamat2 kt chgln ni yang mcm tikus..dok suwit2!!aigo~

♥cemOt kEchikz ♥ on November 25, 2010 at 11:24 PM said...

hahaha...aku ske...tmbh2 kt J bkn mne sbnr...haha...like dat stmnt la...emm...2 r...ngeri dowh...len kali nk kua kne ajk jord la ekk...kompem xkne kaco an3..ngee~

whitechocolate on November 25, 2010 at 11:28 PM said...

ha?pe kaitan jord ni?o0..superman ek?btol gak 2 an..haha

lylalittle on November 25, 2010 at 11:35 PM said...

ces....india pn india la....shila...x elok racist...kite kn 1 malaysia...hahahaha.. =P

♥cemOt kEchikz ♥ on November 25, 2010 at 11:37 PM said...

wow..dila..u nk an sbnr ny...hoho..aku thu...ptot ko senyum2 gtal arini ekk...ngee~

Jordy Shah on November 25, 2010 at 11:39 PM said...

mmg kena bawak aku je baru korg selamat..kalau bawak wan,dorg x takot..terliur ada la..haha

lylalittle on November 25, 2010 at 11:40 PM said...

hahaha...tp ak snyom2 gtal kt owg len....ni ak x pndg pn da dpt "hi"....lom ak snyom ag...hahahahhaa... =P

♥cemOt kEchikz ♥ on November 25, 2010 at 11:44 PM said...

jOrd:pe hal lak nk terliur...xde mkneny keding cm2 ktowg nk terliur..hahaha...:P

dila:wow 1 mlysia..not bad...!!

whitechocolate on November 25, 2010 at 11:46 PM said...

dla : haha..ne ade ak racist..ak sokong je kalo kwn2 ak ngn mamat india..haha

cemot : 2la..ko nk somalia ke mie?hee~

jord : haha..ak xtelior lnsg kt wan 2..haha

lylalittle on November 25, 2010 at 11:50 PM said...

hahaha....terharu ak korg sokong...hahaha..tp tapela...die pn da de awek...biala ak undur dri...hehe... =P

whitechocolate on November 25, 2010 at 11:55 PM said...

haha..ta ley bla statment dla..h0ho..gelak guling2..

lylalittle on November 25, 2010 at 11:57 PM said...

shila tpu!!!!die x gelak guling2 pn.....hahahaha.... =D

whitechocolate on November 25, 2010 at 11:59 PM said...

haha..ne ko nmpk dla?ak akn gelak guling2 lam mmpi mlm nnty..haha

♥cemOt kEchikz ♥ on November 26, 2010 at 12:15 AM said...

haha...aku pon begitu juga sue...xpernah rasa nk gOling2 seperti sedemikian rupa..^__^

Post a Comment

 

Pelangi Cinta Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei