Followers

Sunday, July 22, 2018

Things happen in past 3 years

Membebel dari whitechocolate at 9:03 PM
Assalamualaikum pelangi cinta. Okay. Dah setel mandi, makan semua kita teruskan lah niat untuk sambung last post tadi.

2) Bertukar status
     Pada tahun 2016, aku dan si dia merancang untuk menamatkan zaman couple kami. Kami decide untuk berkahwin pada 03.12.2016. Masa ni aku share tarikh akad nikah dan kenduri dengan kakak aku, Sabrina. Pagi tu kami akad nikah. Lepas tu terus ke homestay untuk kenduri kami berdua. 2,3 hari sebelum tarikh bahagia ni, hujan tak berhenti-henti. Aku dan kakak aku macam dah risau sebab takut banjir. Maklum lah bulan 12 banjir dan hujan tak dapat dipisahkan di Kelantan. Dan pada hari tersebut alhamdulillah Allah makbulkan doa kami supaya majlis berjalan dengan lancar. Hari tu cerah. Cuma pada sebelah petang hujan renyai-renyai. Masa nak outdoor photoshoot tu hujan start turun. 
     Majlis aku dan kakak aku ni dibuat dekat homestay di Pantai Geting, Tumpat. Abah yang request tempat ni. Sebab dia nak berkumpul ramai-ramai dengan adik beradik dia. So kami ikutkan jela. Kos agak besar sebab kami kena sewa homestay, tiket flight (mama,abah,aku,adik), makan masa dekat homestay tu. Tapi alhamdulillah sepupu-sepupu ku datang menolong kami malam sebelum majlis tersebut. Ok lah. Jom aku share gambar-gambar hari tersebut. 

* Dan paling happy bila my sahabat datang jauh dari KL untuk majlis ni. Terharu happy semua cukup. Thank you guys. You're the best *


      



0 comments:

Post a Comment

 

Pelangi Cinta Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei