Followers

Thursday, October 7, 2010

Sumpah seranah!!

Membebel dari whitechocolate at 12:43 AM
Sumpah seranah 1
Pagi yang agak penat sebab aku baru je balik dari aloq staq. Aku ke aloq staq sebab aku nak lepaskan tensen mid sem dengan asgnmt yang agak melambak2. Kt CP (city plaza) aku main bowling dengan karoke..1st taim men 3 games bowlink..And 1st taim aku kalah dengan Cemot. Sho0t!(nama lain bagi s***).Agak tension la..tape2..bagi can..huhu..
ni mse kemenangan ak!muahaha!


.....
Sumpah seranah 2
Part karok ag besh..Aku and dila karok dekat tempat game. Memang tempat karok 2 besh la..tapi tak sebesh red box kt SOGO..Yang aku tak paam nye ngan manusia2 yang bernama LELAKI..Pantang tengok gurl nyanyi sikit nak kacau.Xde keje len dah ke?Aku pon menyumpah dorang.(monolog je).Tau lah suara aku agak sedap..ngahahaha..sifat perasan aku dah makin berleluasa..Ni belajar dengan kawan aku lah ni..tuan punya TIGALOGIK blog..HAHAHA..
ce teka blog spe?haha



.....
Sumpah seranah 3
Yang ni aku lagi hangin..Dah cantek dah kawan aku nak belanja PIZZA, pastu sampai je piza ada seorang pelayan cakap.."kitaorang lambat lagi ni. Pekerja ada 2 orang je".Perh! bek takyah bukak kedai kalau pekerja 2 orang je. Tapi ktowg tak tunggu lama..dalam 10 minit pastu ktowg blah gi piza lain..Sampai je piza 2,ktowg nak tunggu dorang order punya la lembap! DAH tekan 10x pon tak datang2 lagi..Perot dah dok gendang2 cam lagu bencinta dah..Takpe..ktowg sabar agi..Lam mase 15 minit ktowg tggu baru datang pelayan. nasib baik beliau senyum..kalau masam,memang taim 2 gak aku blah dari situ.After order, ktowg tggu la makanan.Selalu serve sup dulu kan? Aku dah la lapo.engat boleh la dapat sup pastu makan.yang panasnye,orang yang baru sampai dah dapat sup dulu.Ak bengang aku cakap kat pelayan tu."sup mana?",dengan nada agak menyampah la.Pastu baru terhegeh2 datang bawak sup.Tak sempat aku nak makan sup,piza datang.Terbatal terus niat aku nak makan sup feveret aku 2. Serving cam b***! ha! kan dah keluar perkataan azimat 2.
sedap xeot!!


.....
Sumpah seranah 4
Sampai2 je uum,aku semangat lah nak add drop. Kawan aku cakap xley nak add drop.LEMBAP TAHAP CIPAN!..padahal aku dah sem atas kot. Aku try and try and try sampai aku dapat add. Dekat2 nak pergi kelas la baru dapat add..nasib baik aku dah mandy.HAHA!..yang besh aku bukak FB je cte sal add drop..bkk je add drop.bkk,add drop..sat g aku ase FB 2 yang drop kowt..hahahah..

.....
Sumpah seranah 5
Xyah nak sumpah seranah dah la..penat!exhausted!custard!bastard! opss!sory..

P/S : penggunaan bahasa standard sangatlah penting. bahasa jiwa bangsa! =)

1 comments:

Mikael on October 20, 2010 at 8:37 PM said...

testing

Post a Comment

 

Pelangi Cinta Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei