Followers

Friday, March 25, 2011

Saya tengok awak tak bermakna saya suke awak!!

Membebel dari whitechocolate at 1:14 AM
Saya tengok awak sebab awak perasan hensem. Memang hensem pon. Tapi kalau hensem perangai macam hape,terus tak teringin nak tengok muke die ag. Huh!!..Lagi satu,saya selalu tengok awak sebab muke awak mcm someone important to me. Kalau ta suke owg tengok2, tak payah la nak kutuk2. Engat la bahawa awak 2 pon diciptakan dari tanah jugak. And kalau awak mengutuk, makne nye awak dah mengutuk ciptaan Allah S.W.T. Insaf lah. Kecantikan atau ke"kacak"kan hanya la sementara. Dan kalau cantik/hensem but pangai macam hape, gudbye and sayonara la nak ade kwn ramai. Cube la jadi orang yang hensem/cantik dan berperangai baik. Saya tau NOBODY'S PERFECT, but kita boleh ubah perangai kita dari buruk ke baik kan? Tak salah kan? Saya pon x sempurna tapi saya cuba untuk mengubah diri saya. Dan ape yang tertulis di sini hanya lah luahan hati.. Kalau ada yang terasa or tak puas aty bagai, saya minta maaf sangat2. Tapi saya sangat terasa dengan ape yang dikatakan oleh awak!!..

-sekian-

p/s : "Janganlah kita mengutuk sesama manusia kerana kelak akan binasa".

0 comments:

Post a Comment

 

Pelangi Cinta Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei