Followers

Wednesday, May 11, 2011

Aku,Dia, dan Dia..

Membebel dari whitechocolate at 10:34 PM
Salam...wah!!penatnye nak bersihkan sawang2 yang ade kat blog ni..haha...gile lame xusha blog sendrik..smpi bukan takat bersawang..siap dengan taik kelawar pon ade ni haa..haha..Aku de new story la yang ak nak cite kat blog ni...kepada kawan2 aku yang pas da bace ni..jangan pikir bukan2 and benci kat aku eh?..hehe..bende ni mmg xley nak elak..

Okay..aku stat cte dengan bacaan Bismillah..Syukur kehadrat illahi aku masih bernyawa sampai ke malam sebelum malam aku dilahirkan..Aku harap besok aku still ada kat muka bumi ni sbb byk ag bende yang aku kne wat..Contohnya,memperbaiki diri aku yang aku ase masih tak cukup tok aku masuk ke Syurga....hmm..

Hehe..tu mukadimmah jek..haa..yang ni yang betul nye..hm..korg penah rasa tak bile aty korg berbelah bagi antara dia dan dia? Dan korg taw x beza antara suka dan cinta?.kalo taw kongsi sket kat aku..huhu..aku pon xtaw nak cite kan pasaan suka yang ada lam aty aku skg ni..suka sebagai kawan ke suka lebih daripada kawan ke..tak tahu la nak ckp..tapi pasaan ni macam pasaan bile mule2 suka dkt 'kawan lelaki' or lebih spesifik boyfriend aku dulu..aku try elak pasaan ni tapi semakin aku elak semakin kuat lak pasaan 2..yang paling terbaru bile die ngan perempuan, aku jdk jeles..padahal sebelom ni xde la ase macam seterok ni..hm.nak taw cmne ley tersuka kat dia ni?..ok..aku cte..aku tataw bila wujud pasaan ni kat dia..mase bile and kat mane..tapi dia ade la ciri2 yang aku suka..hm..aku pon ase bengong sat ngan pasaan aku ni..ase mcm aku lebih rela xde aty dan pasaan or aty ak keras macam batu..barulah ak xase macam skang ni..

Aku sayang kat bf aku tapi dalam mase sama aku suka kat "dia"..Aku pon muhasabah diri aku sendrik dalam beberapa hari pas 2..Aku ase pasaan ni wujud sekejap je kowt..xpon ni ujian dari Allah.maybe nak uji samada aku ni setia ke x..aku terima sume dugaan ni ngn aty terbuka.dan aku dapat agak aku takkan dapat bersama ngan die sbb die anggap aku sebagai kawan je..takpe..aku terima lagi..

Lastly, aku ase better aku wat2 tataw je ngan pasaan ni. 2 solution yang terbaik kowt..bak kata pepatah yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran,,aku xnak la sebab pasaan aku kat dia ni..aku ngan bf aku putus lak an?..xnak2..hehe..



okay..2 je..thanx korang yang bace..cerita ni xde kne mengena pon dengan aku dan sapa2 yang berkaitan..wee~~
aku saja melalut dalam ni sebab aku tensen study tapi xmasok2 otak aku ni..heee..k sekian~..

2 comments:

Mikael on May 11, 2011 at 11:25 PM said...

hahaha. tu semua ujian tuhan.. hehe

lylalittle on May 15, 2011 at 8:27 PM said...

relax shila....bak kate mikael...bende2 suka-suki ni dtg ttb..

love comes when we least expect it... ;D

just remember that u still got us...n don't eva 4get that...hehe... <3 ya... ;)

Post a Comment

 

Pelangi Cinta Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei