Followers

Thursday, July 23, 2015

Selamat hari raya 2015

Membebel dari whitechocolate at 6:27 PM
Ske ke ta ske? 

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Kita masih diberi kesempatan meraikan hari yang berbahagia ni. Tapi sebelum tu marilah kita mengucap kesyukuran kepada Allah kerana kita masih dapat merasa puasa di bulan Ramadhan dan berharap agar segala amal ibadah kita semasa puasa diterima. Amin.

Ok. Tahun ni tema baju mak jemah colour royal blue. Hehe. Cantek u ols. Patutnya kami sekeluarga raya dekat kelantan tapi sebabkan masalah2 yang tak dapat elak, terpaksa last minit beli tiket flight ke labuan. Gila mahal. Rm500++ pergi je okay? Cube teka flight ape? Mas? Uh-uh. Salah. Airasia ok? Tagline dia tak masuk akal. Now everyone can fly. Kalau harga macam ni, macam mane orang yang tak berkemampuan nak balik kg?. Ni pon nasib ada orang tolong pinjam kan duit dulu. Kalau tak beraya kl jela kita tahun ni. Taknak. Sedey wooo. 😔😔. Okay, nak belanja gambar sikit. Moh terjah. Zassss~~

0 comments:

Post a Comment

 

Pelangi Cinta Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei